mandag den 30. april 2012

Dag 30

Hvor er du om 5 år?
Så kom opgave 30, hvilket vil sige at det er den sidste opgave i denne her challenge og at der nok kommer til at gå længere tid mellem indlæggene, da jeg tvivler på at jeg har noget interessant eller produktivt at sige hver dag! XD

Nå, men om 5 år er jeg (forhåbentligt) i gang med at læse Japanstudier på Århus universitet og jeg vil være i gang med mit 4 år af total 5 "lange" studie år. Hvis alt går efter mit hoved vil jeg også have en skøøøn lejlighed i Århus og muligvis et arbejde ved siden af studierne. Jeg synes selv at mine fremtidsspåelser er meget realistiske og derfor kommer det nok også til at gå sådan! Man kan jo hvad man vil, og hvis jeg skal læse japanstudier, så SKAL jeg læse japanstudier! Nothing to do about it! :D
Og nu kommer der igen en lille sidenote og en lille kommentar til blogindlægget den 27. april. I det indlæg skrev jeg at jeg ikke brugte særlig mange penge, men det tager jeg liiiiiige i mig igen, da jeg i weekenden købte en iPhone og en iPad XD Og de er ikke ligefrem billige - faktisk er de ret dyre XD

Så jeg har brugt et godt par timer på at overføre musik, downloade apps og prøve at finde rundt på en store skærm (Jeg har en iPod i forvejen, men den er sååå lille i forhold til iPaden :D). Desværre virker min iPhone ikke endnu, da jeg skal bruge et micro simkort (og vist også et specielt et af slagsen, da det er en iPhone 4s) til den, hvilket jeg ikke har men forhåbentligt får engang i denne uge :D Men jeg synes at det er helt utroligt alt det de kan! :D Og så at man kan synkronisere dem med hinanden, så kalenderen og alt det andet passer med de forskellige appleprodukter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar