fredag den 27. april 2012

Dag 27

En samling du har.
Den er challenge er lidt svær for jeg samler ikke rigtig på noget som sådan. Mange som kender mig vil måske sige at jeg samler på penge, da jeg altid har en masse :P Det er dog mest fordi jeg er en lille smule nærrig og alt for fornufttig, når jeg skal købe ting, da jeg ofte overtænker købet og derfor ikke køber det.. Hvorefter jeg senere fortryder. Det er ret træls, men det har da en lille god side. Men de penge kommer jeg nok til at bruge når jeg skal ud at rejse efter sommerferien. Jeg laver nok et blogindlæg om det, når jeg har fundet ud af hvor vi (en veninde og jeg) skal hen og i hvor lang tid osv. osv..

En anden ting som nok gælder som en slags samling er alle mine vampyr (og fantasy ting). Jeg har en del plakater og bøger plus nogle andre ting.
I denne samling har jeg mellem 15-20 plakater (fra The Twilight Saga, Vampire Diaries, True Blood, Buffy the Vampire Slayer og En Vampyrs Bekendelser), magneter, film (med genre helt fra Nosferatu til Daybrakers), True Blood CD'erne, serier (Buffy, True Blood og Vampire Diaries), og et TON bøger! OG siden at jeg er doven og skal gøre mig klar til at nogle veninder kommer over, så har jeg taget 2 billeder i stedet for at remse dem alle sammen op :D
Det første billede viser det meste af min bog "samling" (jeg har flere bøger, men der er enten faglitteratur eller en anden genre end fantasy :P) Som I kan se er der en del forskellige serier, men de fleste af den er om vampyrer, men nogle få undtagelser med Udødelige, engle osv.. Der er også nogle af bøgerne som ligger på "ryggen" og der er fordi jeg er i gang med at læse den bog - Det er 7.352 gange lettere at holde styr på dem på den måde XD. Man kan også de mine to Buffy the Vampire Slayer plakater! :D

Det andet billede viser resten min Anne Rice samling (Der på står 5 bøger på den øverste hylde på billedet ovenover). Grunden til at samlingen er splittet er fordi, det bl.a. er forskellige udgaver af bøgerne, bøger er engelske eller hvis de er fra en anden serie end "Vampyrkrønikken". Desværre bliver den øverste samling  vist ikke meget større, da jeg ikke tror at de printer flere med den slags cover :( Men sådan er det når kan godt kan lide bøger af en forfatter som er meget populær i USA, men ikke særlig populær i Danmark. De printer nogle, men stopper halvejs inde i serien, så man ikke kan få en perfekt og komplet samling. (Man må tage lidt fra de forskellige udgaver osv.) En ting i måske undre jer over er hvorfor der er to af samme bog (Den hedder "Mumien") og det er simpelthen fordi min mor også havde en den (men havde glemt det) og da hun sorterede hendes egne bøger fandt den og gav den til mig.

Det blev vist ikke meget kortere af at tage billeder af bøgerne i stedet for at skrive om dem, men oh well sådan er livet sku XD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar