lørdag den 28. april 2012

Dag 28

Et billede af dig fra sidste år og nu - hvordan har du ændret dig?
Det første billede er fra sidste år personale fest og i tilfælde af at I er i tvivl så er det mig til højre og min veninde Henriette til venstre (I kan følge hendes blog som er ude til venstre) på billederne.
Det andet billede er taget fra galla i år og kvaliteten af billedet er ret dårlig, men det går vist lige :D
Jeg synes ikke jeg har forandret mig særlig meget og derfor er der ikke den store forskel mellem de to billeder. Jeg har fået lidt længere hår (jeg har også ekstensions i på det andet billede, men mit eget er blevet lidt længere), men det er ikke ret meget, da min hår vokser ULTRA langsomt.

2 kommentarer:

  1. Fail Læske xD Der er like 2 måneder imellem de to billeder xD

    SvarSlet
  2. Men det ene er fra 2011 og det andet er fra 2012! XD Jeg kunne ikke finde andre hvor jeg var på fra sidste år D: Så enten er det ikke rigtig blevet taget nogle af mig eller også har jeg dem ikke :P

    SvarSlet