mandag den 9. april 2012

Dag 9

Noget du er stolt over, fra sidste måned
Den er lidt svær, for jeg kan ikke sådan lige komme i tanke om noget jeg er særlig stolt over fra sidste måned.. Og heller ikke fra denne måned.. Hmm. Men hvis jeg skulle skrive noget (hvilket jeg jo skal :P) ville det nok være at færdiggøre min AT10 synopsis i tide.
Det var virkelig en kamp at komme igennem ALT det materiale og sammenfatte det til noget som jeg kunne bruge til min problemstilling - specielt når man skal tæske igennem bølgelære på engelsk.. Jeg mener, jeg elsker det engelske sprog, men ugh, det der, det er bare ikke lige mig :P
Og historie er da også spændende - men kun i små mængder! Og ikke når der er aaalt for meget politik indblandet i det (ligesom Haiti's nyere historie). Godt jeg er færdig med det!! I hvert fald i et stykke tid for eksamen skal også lige overståes, men det tager jeg til den tid! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar