søndag den 8. april 2012

Dag 8

Dine mål/gøremål for denne måned og hvorfor
Den er da forholdsvis let at besvarer :P Hmmm, lad mig se, hvad jeg skal have gjort i denne måned.. 
1. Gøremål: Jeg skal have renset pumpen til mit akvarium, da den er fyldt med alt muligt ulækkert snask XD Og det er synd for mine små søde fisk, hvis det ikke bliver gjort.
2. Gøremål: Jeg skal have lavet min matematik aflevering og  min sidste danske stil. Og det skal kun gøres fordi mine lærere siger det! XD Hvis det ikke var fordi jeg fik "skriftligt fravær" hvis jeg ikke lavede dem, ville jeg ikke! XD Jeg er efterhånden ved at være rimelig skoletræt! :3 Det bliver SATEME godt med et sabbatår!! :D
3. Gøremål: Læse nogle af mine MANGE bøger!! Jeg har rimelig mange bøger som jeg ikke har læst endnu fordi jeg ikke har haft tid. Hvis det bare var det ville det selvfølgelig være okay, men jeg har en mindre svaghed for bøger og køber der tit nye, selvom jeg ikke har læst dem som jeg allerede har. Dette gør at jeg lige pt. mangler at læse 22 bøger i 10 forskellige serier XD Ups.. :P Så nu skal jeg virkelig i bund i de bøger, så jeg kan købe nogle flere... Altså, hvis jeg kan finde plads til dem :/
4. Gøremål: Finde et flot sidsteskoledagskostume! Og dette jeg selvfølgelig findes fordi jeg snart har sidsteskoledag!!! Wooo-hooo!!! :D

Det var i hvert fald de vigtigste gøremål jeg har for denne måned :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar