torsdag den 12. april 2012

Dag 12

Hvordan fandt du blogspot og hvorfor blogger du?
Okay, jeg fandt blogspot gennem en veninde som har blogget i laaaaang tid (Hendes egen blog: http://just-another-day-in-my-wicked-life.blogspot.com/) og hun blev ved med at spørge mig hvorfor jeg ikke lavede en, og jeg blev ved med at sige "Jeg ved ikke hvad jeg ville skrive i den" osv. osv... Men som I nok har opdaget "gav jeg efter" og lavede en blog alligevel XD Og det går da meget godt.. Altså, hvis jeg selv skal sige det :P

Nå, men jeg blogger ikke af en speciel grund. Jeg synes det er underholdene (og specielt med sådan en blog challenge hvor man lærer sig selv lidt bedre at kende :D). Men jeg tror også det har noget  at gøre med at vi mennesker ELSKER at være i centrum (og jeg er selvfølgelig ikke undtaget i det) og derfor er der SÅ mange som laver blogs.. Det er nok også derfor der er så mange som nærmest bruger facebook som en offentlig dagbog til at selviscenesætte sig selv. På den måde kan de både komme ud med deres mening om forskellige ting, lade andre vide disse meninger og (måske, måske ikke) skabe et billede dem selv som resten af verden så kan beundre :D .............
Hmmmmm, det er muligt at jeg har arbejdet med liiiiidt for meget med selviscenesættelse  i dansktimerne, men i det mindste kunne det da bruge det til noget! - Hvilket jeg btw ikke havde troet... Yay! Skolen er ikke fuldstændig spild af min tid! :D Sikke en lettelse :P
Nå, det var det for i dag ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar