torsdag den 5. april 2012

Dag 5

En hjemmeside du bruger jævnligt
Den er lidt svær - ikke fordi jeg ikke bruger nogen hjemmeside specielt meget, men fordi jeg jeg bruger en masse forskellige hjemmesider meget og det er derfor svært at skulle vælge en ud.
Derfor er det sååå smart at man kan se de mest besøgte hjemmesider, når man åbner en ny fane på Internet Explorer :D
Den hjemmeside jeg bruger mest er lectio og jeg bruger den ca. hver dag (i hvert fald når det ikke er ferie! :D)
Andre hjemmesider jeg bruger meget er facebook, programoversigten inde på dr's hjemmeside, google, tv-links (hvor man kan se film og serie online), nogle online butikker (herunder EMP og galibardy) og Megascopes hjemmeside.
Det var så de hjemmesider jeg bruger mere eller mindre jævnligt.. :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar