fredag den 20. april 2012

Dag 20

Et billede der får dig til at smile
Her er så et billede som får mig til at smile ;)
På billedet er min lillebror og jeg, da vi var i Egypten med familien og er taget i 2008. Jeg kan ikke huske hva det var vi skulle se den dag og jeg havde faktisk helt glemt det her billede. Jeg opdagede det igen da jeg ryddede op i mine fotoalbum på min ekstern harddisk.

Jeg kan rigtig godt lide billedet, også selvom det ikke er det bedste billede i verden og at jeg ikke ligefrem er særlig fotogen på det, men det bringer en masse gode minder tilbage. Og mens jeg skriver det her kan jeg ikke lade være med at tænke på alle de ferier og de steder jeg har været med min familie og alle de gode minder og har fået gennem årene. Et af grundene til at jeg godt kan lide billedet er også at det er et af de få som jeg har af mine lillebror før han kom i "jeg-vil-ikke-have-taget-billeder-af-mig-alderen" og derefter var svær at få nogle af ham ;D OG se ham lige! Han ser så sød ud! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar