søndag den 15. april 2012

Dag 15

Nævn de 10 første sange på din iPod, når den er på shuffle.
Den her udfordring er det forholdsvis let, så her kommer de ;)

1. "Little Susie" af Michael Jackson (HIStory: Past, Present and Future, Book 1 Disk 2)
2. "Battlefield" af Jordin Sparks (Battlefield - Single)
3. "Our Lives" af The Calling (Two)
4. "The Rose" af Westlife (The Love Album)
5. "Tired Of Being Sorry" af Enrique Iglesias (Insomniac)
6. "Numb" af Linkin Park (Meteora)
7. "Stand By Me" af John Lennon, dette er Timon og Pumba versionen
8. "Within Temptation" af Evanescence (Evanescence's Bonus)
9. "Lucy" af Hanne Hukkelberg (The Chronicles of Narnia: Prince Caspian [Original Soundtrack])
10. "Gotta Go My Own Way" af Vanessa Hudgens og Zac Efron (High School Musical 2)

Det var så hvad min iPod havde at tilbyde til jer ;D Som I nok kan se har jeg lidt forskelligt på min iPod alt efter hvilket humør jeg er i... Og så kan jeg godt lide at have et stort udvalg af musik, men dette betyder dog ikke at jeg hører alle de sange som er ovenover. Faktisk vidste jeg ikke at jeg havde det Michael Jackson album på den XD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar