søndag den 22. april 2012

Dag 22

Dit favoritalbum
Hmm, mit favoritalbum... Den her opgave er faktisk svære end jeg lige først troede, da det er sjældent at jeg kan lide det hele af et album, men hvis jeg skulle vælge (hvilket jeg jo skal) bliver det en af de følgende to:


De er begge fra Owl City (hvilket I nok godt kan se XD) og jeg holder virkeligt af hans musik. Jeg tror det er fordi sangene ikke rigtig giver nogen mening som sådan, men mere end følelse eller sindstilstand.

Og så får I lige to underholdne sange - bare fordi det er søndag! :D Den første er "The Philosoraptor Song" som består af Philosoraptor memes som en har sat sammen så de giver en sang.

 
 Tom Lehrer som er pianist og matematikere. Han er meget kendt fra hans "Element Song", men han har skrevet et bredt udvalg af humoristiske (Nogle af dem er endda lærerige) sange som jeg synes at I skal tjekke ud ;)
Videoen nedenunder er et klip med hvor han synger "Poisoning Pigeons In The Park" :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar