torsdag den 19. april 2012

Dag 19

Dine kælenavne og grunden til, at du har dem.
Jeg er ikke ligefrem typen som har kælenavne. Jeg tror det mest kommer af at jeg hedder Lærke og ikke ligefrem er en "kælenavn-venligt" navn, da man ikke rigtig kan forkorte det eller sådan noget. En anden grund kunne være at jeg ikke rigtigt kalder andre ved kælenavne (hvorfor ved jeg ikke... Jeg synes vel bare at det er mere rigtigt at kalde dem ved deres "rigtige" navn) og det kan vel godt smitte af på en selv, vil jeg tro.
Det eneste kælenavn som nogen rigtigt bruger om mig er "Læske". Navnet kommer af, at mobiler oftest ikke kan stave til Lærke, men i stedet for skriver Kaske, Karle og Læske. Det er et lidt sjovt kælenavn og folk kigger altid mærkeligt når nogen kalder mig det, hvilket er ret morsomt XD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar