søndag den 15. april 2012

Lidt blandet

Det her indlæg bliver måske en lille smule langt, da jeg har en masse ting jeg gerne vil dele med jer alle sammen! ;) Og i stedet for at skrive 7.598 små indlæg får I det nu samlet :D

Først ting: Game of Thrones
I går havde serien "Game of Thrones" premiere på TV3 og hvis I ikke så det, skulle I seriøst overveje at begynde at se det!! :D Den har fået meget god omtale i USA og der der er allerede levet et sæson 2 (Fordi vi er langsomme til at få nye serier i Danmark)
Serien er ret barsk nogle gange, men den er samtidigt meget humoristisk. Den bliver som sagt vist på TV3 hver lørdag, hvor der vil være dobbelt afsnit fra kl. 21.00 til 23.30. Nedenunder er den officielle trailer fra HBO.


Anden ting: Poets Of the Fall
Poets of the Fall er et finsk band som har lavet noget FANTASTISK musik! Deres musik er gudeskøn, men har også noget på hjertet (i forhold til at det techno crap). Og jeg elsker bare forsangerens stemme! Mine ynglingssange er "War", "Given and Denied", "Dying to Live" og "Heal My Wounds" som alle er på albumet "Twilight Theater".

Tredje ting: A DRAMATIC SURPRISE ON A QUIET SQUARE 
Jeg tvivler på at klippet har brugt for en forklaring, da titlen ovenover er ret forklarende XD Men se det!! :D Tror jeg vil gøre det til min livsopgave at finde sådan en! :D


Nå, det var så det jeg havde og nu vil jeg sætte mig godt til rette i min seng og se det nye afsnit af Grimm som jeg ikke har set endnu! :D Hvis I kunne tænke jer at gøre det samme som mig, har jeg smidt linket nedenunder! ;)
http://www.tv-links.eu/tv-shows/Grimm_27159/season_1/episode_17/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar