mandag den 23. april 2012

Dag 23

Det sidste du spiste og drak
Okay, min første tanke til den her opgave er "Gælder mint pasteller?" For hvis de gør, så er det, det sidste jeg fik at spise XD Ikke ligefrem det mest interessante, men det må I leve med :P
Hvis mint pasteller ikke gælder var et sidste jeg fik at spise min aftensmad, som bestod af kartofler, noget kampstegsligendende kød og hvid sovs og jeg fik mælk til. Meget middelmådigt og højst sandsynligt yderst uinteressant for jer alle sammen XD

Da indlægget er ret kort får I også lige to sange med på vejen :D Begge sangene er nogle min veninde Cecilia (I kan følge hendes blog "A Wicked Day" som ses til højre) har vist mig og de er rigtig gode. De er forholdsvis stille sange, så hvis nogle af jer er til hård metal eller sådan noget, er det måske ikke lige jeres smag - men prøv at hør dem alligevel, måske bliver I overrasket ;)

2 kommentarer:

  1. Hvorfor kan man ikke trykke "like" her inde? XD

    SvarSlet
  2. Fordi det ikke er facebook? Ej, jeg mener man kan få en gadget så man kan "like", men jeg er faktisk ikke helt sikkert på det :P

    SvarSlet