tirsdag den 3. april 2012

En kongelig affære

Jeg har lige været inde og set "En kongelig affære" med en veninde og synes lige at jeg ville skrive et lille blog oplæg om den ;)

Jeg er normalt ikke til den slags film og havde derfor ikke de store forventninger til den. Jeg ved ikke om det var
de manglende forventninger, eller om filmen faktisk var god, men synes jeg personligt at den var helt igennem fantastisk! :D

Skuespillet var storslået og man blev virkelig grebet af kærlighedshistorien mellem Struensee og Caroline Mathilde :') Og Mikkel Boe Følsgaard gjorde et vidunderligt stykke arbejde som den sindssyge kong Christian d. 7! Hvilket også gjorde filmen umådelig morsom, når han kom med sine absurde eller sjove kommentarer! :D

Så I skulle måske overveje at smutte en tur forbi biffen og se den. Jeg synes i hvert fald at den er alle pengene værd :)

4 kommentarer:

  1. Det var/er en god film kan kun give dig ret! :) Så var det ikke helt skidt at blive tvunget i biografen? ;)

    SvarSlet
  2. Nej, det var det ikke :D Det må du gerne gøre igen, selvom jeg tvivler på at det bliver undet tvang :P

    SvarSlet
  3. Jamen det vil jeg huske så ;)

    SvarSlet