onsdag den 25. april 2012

Dag 25

Hvad har du i din taske.
Jeg har to tasker som jeg bruger meget, den ene taske er min skoletaske og den anden er den taske jeg bruger til ALT andet :D Så I får hvad der i dem begge :P

I min skoletaske er der følgende ting: en TI 89 lommeregner, 2 linealer, 2 vinkellinealer, sticky notes i forskellige farver, passer, musemåtte og mus, kalender, penalhus, 2 kuglepenne, blyant og viskelæder (i tilfælde af at jeg glemmer mit penalhus), USB-stik, elastik og tyggegummi. Det er de faste ting i min skoletaske, dertil kommer der så alle mine skolebøger, skolerelaterede ark og min computer og oplader :D
Og i min anden taske er der: en taske fnugrulle, lommetørklæder, lommespejl, papir, kuglepen, pandebånd, Frellsen Håndlavede bolcher, cykellygter, pung og en make-up pung med et buskort, neglefil, kam, ørepropper, mint pasteller, vådservietter, brilleklud, læbepomade, hårspænder, elastik, håndcreme
Og så siger folk at piger har mange ting i deres tasker, tsk! altså helt ærligt! :P Sikke dog en fuldstændig ubegrundet fordom! .......................... Eller måske ikke helt ubegrundet XD Men jeg kan ikke lide at mangle noget, så jeg har en masse forskellige ting i mine tasker - bare i tilfæle af at jeg får brug for det :P Hvilket som oftest er meget godt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar