søndag den 1. april 2012

Dag 1

Et billede taget af dig selv taget for nyligt og 5 tilfælige facts om dig selv.

Billedet er fra den 21. december, så "for nyligt" bliver i lidt bred forstand XD Men jeg havde ikke andre billeder udover dem fra en fastelansfest, hvor jeg har et ton hvidt pudder i ansigtet, så man kan ikke rigtig se at det er mig :P Så det blev det her :D

Og så fem tilfældige facts om mig. Hmmm, lad mig nu se... Jeg er mere eller mindre afhængig af chokolade og coca cola. Det er ikke sådan at jeg ikke kan gå en dag uden, men det er en af mine guilty pleasures og hvis jeg har haft en dårlig dag kan det altid få mig i bedre humør! :D
Jeg er noget af en vampyrfan og interesserer mig generelt for alt overnaturligt :D
Jeg eeeelskeeer Tim Burtons film og synes at Johnny Depp er en fantastisk skuespiller. (Så jeg glæder mig enormt til filmen "Dark Shadows" kommer, da den har Johnny Depp som vampyr OG er instrueret af Tim Burton:3)
Så et rigtigt random fact: Jeg er ca. 168 cm høj.
Og så den sidste fact; jeg har to hunkatte som er af racen Britisk korthåret og de hedder Yota og Aya :)

Vi ses i morgen ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar