onsdag den 2. maj 2012

Røde balihajer

Hej alle sammen! :D Nu da challengen er slut jeg jeg begynde at opdatere min blog med relevante ting og ikke med hvad jeg fik tik frokost eller sådan :D

Jeg vil starte med en lille information til alle jer som har akvariefisk - nærmere bestemt Balihajer (De ser ud som på billedet, hvis I skulle være i tvivl :D). I sidste uge blev min hajs hoved nemlig rødt (og ikke bare et hint af rødt - det blev rødt rødt!) og jeg gik selvfølgelig lidt i panik, da jeg troede at den havde fået en hjerneblødning af at svømme ind i glasset eller fordi den var kommet op at slås med min store skalare. Så i min paniske tilstand (muligvis overdrevet - jeg garanterer ingenting) skrev jeg til en af mine venner der har god forstand på fisk og han sagde at der var mange balihajer som fik det, men man viste ikke hvorfor og forslog at jeg prøvede at skifte 25% af vandet. Jeg havde ikke tid til at skifte vandet om fredagen eller lørdagen og da jeg ville skifte det om søndagen var dens hovedfarve helt normal igen. Meget mærkeligt, men skidt pyt! XD Så hvis I oplever noget ligende, så prøv at skifte vandet og vent nogle dage - det går måske væk igen :)

Og så en lille video af en enorm sød kat :D Den er simpelthen så cute! :'D
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar