mandag den 7. maj 2012

Min weekend og Giro D'Italia

Det var meningen at jeg ville skrive det her indlæg i går, men jeg besluttede at jeg hellere ville se det nyeste afsnit af Grimm :D Hvilket jeg er ret glad for, da det var et MEGA godt afsnit :P Så nu får I alt det jeg ville skrive i går og lidt mere til :P Jeg har haft en meget produktiv weekend hvor jeg (for en gang skyld) ikke skulle arbejde og derfor havde tid til at lave alt muligt andet :D Og så gjorde det ikke noget at fredag også var en helligdag hvor man bare kunne slappe af! :D
Jeg tilbragte det meste af min lørdag nede i byen sammen med Cecilia, hvor vi kiggede på studentertøj (da vi snart bliver studenter og derfor skal have nyt fint hvidt/bordeaux rødt tøj.. btw så er bordeaux utrolig svært at stave til XD Man udtaler det jo slet ikke som det staves!).
Jeg købte to kjoler i henholdsvis Vila og Vero Moda, hvor jeg  bruger den til højre som studenterkjole :)
Jeg købte også en skjorte i H&M, den er sandfarvet men med en lille bitte hint af rosa, men det er lidt svært at se på billedet.
Om aftenen fik jeg taget en masse billeder sammen med en af mine bedste venner, da han skulle "lege" fotograf ved den vens lillesøsters konfirmation og derfor ville afprøve kameraet. Det var meget sjovt og vi fik i alt taget 323 billeder og de fleste af dem blev ret gode :D I får lige et lille udsnit af det vi tog billeder af

Søndag brugte jeg hovedsageligt på at hjælpe min far med at gøre hans akvarier rent og at gøre mit eget akvarie rent. Og hvis jeg selv skal sige det er resultatet blevet meget godt. Det er i hvert fald blevet rent og mine egne planter var vokset nok til at jeg kunne fjerne mine plastik-planter (da mine fisk godt kan lige at spise bladene på mine dyre planter :'/)
Resten af min søndag brugte jeg på at se Avatar: The Last Airbender og Grimm.

I dag har der jo været Giro D'Italia i Horsens og jeg var nede og så noget af det, men da vi ikke havde fået fri hele dagen (som så mange andre) så jeg desværre ikke selve løbet, men kun før de nåede nulpunktet eller hvad det nu hedder på cykel-sprog XD
I den anledning vil jeg lige lægge Giro Dansen op som mit Gymnasium danser :D Underholdende, men ikke den kønneste dans... Men det er muligvis fordi vi stod ret tæt og mellem en masse stole (da det var efter et foredrag) og derfor ikke havde særlig meget plads XD

Det var så det jeg havde til jer i dag :D I må have en fortsat god mandag ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar