torsdag den 24. maj 2012

Vågenat! :D

I tirsdag havde jeg (som jeg vist har fortalt) sidste skoledag og jeg var klædt ud som cowgirl. Og vi fik for én gangs skyld lov til at give putterne og møg g'erne vand! Og det fik de så også - og meget af det! :D Det betød så også at natten til onsdag var "Vågenat på Crazy Daisy" hvor det er tradition at være vågen i 24 timer.

Dette gjorde jeg dog ikke, da jeg ellers ville være så godt som død i 3 dage efter og da jeg skal op i skriftligt dansk i morgen, ville det ikke være den bedste idé. Derfor tog jeg "tidligt" hjem og mødte op  på skolen næste morgen for at få at vide hvilke mundtlige eksamer jeg skal op i.

Jeg trak historie, engelsk og oldtidskundskab, hvilken jeg ikke er helt sikker på hvordan jeg har det med. Jeg er rimelig god i engelsk og oldtidskundskab, men jeg frygter det lidt alligevel, da man kan få nogle meget dårlige (og svære) tekster. Oh well,  det er der ikke noget at gøre ved. Det værste er dog historie (også selvom det er en 24-timers eksamen), da den ligger næsten lige efter AT og derfor vil man ikke kunne nå at læse det hele op før eksamen. Det er lidt træls, men jeg håber dog stadig på det bedste. Det vil derfor også være super skønt, hvis I ville krydse fingre for mig :D 
Så nu da min eksamensperiode er gået i gang, vil der ske en af følgende 2 ting. Enten kommer der meget få til ingen indlæg i den næste periode fordi jeg læser til eksamen, eller der vil komme en MASSE indlæg fordi jeg ikke gider læse til eksamen og derfor uddskyder det. Jeg har allerede gjort hele mit værelse rent fordi jeg ikke gad rydde op i mine notater. Suk, livet er hård som 3.g'er.

I går var jeg inde og se Ørkenens Sønners show "Varm luft i Canal Grande" på Horsens Ny Teater sammen med mine forældre og brødre. Da vi købte billetterne tænkte vi ikke lige over at frstillingen lå efter vågenat så min bror (som var vågen hele natten) var rimelig træt.                                                                                                                                                           Men det var nu meget sjovt og egentligt meget rart at skulle derind og se dem, så man kunne glemme skole, eksamer og 3 årspensum - i det mindste bare for et par timer.                                                                                                                                                            Og logens platte, charmerende og mandschauvinistiske humor er nu ret underholdene - specielt hvis man har fået for lidt søvn. :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar