onsdag den 9. maj 2012

Hvor er du lille sim kort?

Som jeg skrev for noget tid siden har jeg købt en iPhone 4s og derfor skulle jeg også have et nyt abonnement så forbruget ikke ville komme til at koste det hvide ud af øjnene.
Jeg bestilte mit nye OiSTER abonnement mandag den 30. april og der stod at der vil gå mellem 2-5 dage før jeg fik mit nye mikro sim kort til min dejlige mobil. Dette er jo super skønt for jeg ville kunne komme til at bruge min mobil meget før end jeg havde regnet med. Om onsdagen modtager jeg en mail fra OiSTER om at de har sendt min sim kort i dag (altså den 2. maj XD) og jeg er sådan lidt... what? De har først sendt det ONSDAG! Men hey, det går! Jeg bruger bare min gamle telefon indtil det nye sim kort kommer på fredag.
Det bliver fredag og der kommer igen post på grund af Giro d'Italia -.-" Typisk typisk, men så kommer sim kortet nok lørdag. Det bliver lørdag... og søndag... og mandag... og tirsdag... UDEN at der er kommet noget sim kort! Men OiSTER er jo så dejlige at de har været hurtige og rykket mit nye nummer over på det NYE sim kort SOM JEG IKKE HAR!! Og de har været så dejlige at sende en mail hvori der står at de har flyttet mit nummer (NO shit, dude!! -.-") og at jeg nu kan tage det sim kort jeg har modtaget med posten i brug. AAARRGGGHHH!!! Jeg indser hurtigt at det er forfærdeligt at have en mobil som er FULDSTÆNDIG nytteløs og ubrugelig! Jeg kan hverken ringe, skrive eller modtage noget som helst!

I dag har jeg så fået at vide at posten er en smule forsinket (Og igen er jeg bare "No shit"!) og at jeg nok først før min sim kort på lørdag! Så i min desperation har jeg købt en startspakke med et sim kort så jeg kan komme i kontakt med omverdenen!! Jeg har så også fået et midlertidigt nummer men jeg tror jeg overlever nu når jeg kan skrive og ringe igen :D
Nu håber jeg bare at sim kortet kommer på lørdag for hvis det ikke gør bliver jeg vist nød til at hænge nogle efterlysnings sedler op rundt omkring, hvis det nu er faret vildt og bare ikke kan finde tilbage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar