onsdag den 15. august 2012

True Blood bog 12 udkommer...

Da jeg for nogle måneder siden købte de sidste udkomne True Blood bøger af Charlaine Harris fortalte ekspedienten at hun ikke ville lave flere i serien og derfor ville bogen "Dødvande" (altså nummer 11) blive den sidste i serien.
Det var selv en lidt trist nyhed, men jeg så frem til at læse de sidste og finde ud af hvordan det hele ville ende.

Da jeg så blev færdig med den 11. bog for lidt over en uge side (bare rolig, der kommer ingen spoilers ;D) blev jeg meget forundret, da der ikke var en 'bestemt' slutning. Og som stadig rummede mange spørgsmål!

Så jeg tjekkede på nettet og det tog ikke mere en en Google-søgning og 3 klik gør jeg fandt ud af at den 12. True Blood big blev udgivet i USA i maj 2012 pg at nummer 13 ville blive udgivet engang i 2013.

Det var selvfølgelig fuldstændig fantastisk at høre at serien fortsætter (i hvert fald med 2 bøger endnu), men der stod ikke noget om de danske udgivelser så jeg sendte en mail til Lindhardt og Ringhof (det forlag der udgiver bøgerne i Danmark) og de har sat udgivelsen af nummer 12 til den 6. Marts 2013, hvilket der desværre er lang tid til. Men nu har alle de danske trubies noget at glæde sig til :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar