mandag den 20. august 2012

Nyt wallpaper (igen)

Jeg bestemte mig for noget tid siden at få et wallpaper til min blog, da jeg var begyndt at blive lidt træt af det gamle. Specielt har jeg været træt af headeren, da den var lidt for "kort" til min blog, hvilket ser lidt dumt ud. Så i går var jeg inde på DottyDotDot, hvor de har en masse forskellige wallpapers, headers, blinkers ect. og bedst af alt - de er gratis. 
Det var også derinde at jeg fandt mit tidligere wallpaper, så hvis I selv står og mangler et nyt synes jeg at I skulle klikke derind og kigge lidt på wallpaperne derinde. 

I går fandt jeg det wallpaper der er på min blog nu og det har jeg så sat op i dag. Headeren ville dog ikke helt makke ret, så den tog noget tid at lave, så den passede, men jeg fik den da fixet, sådan nogenlunde.
Det der med at lave om på wallpaperet inde på bloggen er nok noget I kommer til at opleve et par gange, da jeg hurtig bliver "træt" af tingene, hvis de hele tiden forbliver det samme. Og det er ikke kun ved bloggen at jeg har det sådan, jeg har det med alt. Så mit værelse, mine reoler og skabe og opbevaringskasser bliver jævnligt ordnet og flyttet rundt på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar