onsdag den 13. juni 2012

True Blood sæson 5 :)

Ugh, jeg hader eksamensperioder! Det er onsdag og jeg har ikke haft tid til at se det True Blood endnu! Og det irriterer mig ENORMT meget! Jeg vil se min elskede Alexander og Stephen!
Jeg har dog fået lavet en del engelsk og noget oldtidskundskab, men jeg vil nu meget hellere se True Blood og Legend of Korra! Men uanset hvor travlt jeg har i morgen, så bliver afsnittene set! Det kan jo ikke passe at jeg fuldstændig skal lukke mig ind i en lille boble bare fordi jeg har et par eksamener tilbage!

Nå, men bare fordi jeg skal lide på grund af eksamenerne og ikke kan se True Blood, betyder selvfølgelig ikke at I også skal lide under det, så here you go: http://one-tvshows.eu/tv/links/show/true-blood/season/5/episode/1/turn-turn-turn/.

Inde på hjemmesiden er er en masse links hvor I kan se True Blood afsnittene (både det fra sidste søndag og de fremtidige).
Man kan også finde andre serier derinde, hvis True Blood ikke lige er jeres smag ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar