tirsdag den 26. juni 2012

STUDENT

I dag blev jeg student og der er INGEN mulighed for at jeg ikke laver et lille blog oplæg om det! For det er jo helt enormt sejt og fantastisk at være færdig med alle eksemerne (i hvert fald i denne omgang, men lad os nu ikke ødelægge det gode humør), have sommerferie (og nogen har mere end sommerferie, men ferie-ferie! Ligesom mig! Åhr, hvor kommer jeg til at nyde mit sabbatår!), og ikke skulle tænke på andet de næste par dage end at nyde huen, selskabet og forhåbentligt vejret.

Og til de af jer der ikke ved det så har jeg fået den rigtige studenterhue, altså den røde, da de andre "studenterhuer" i princippet ikke er andet en en normal hat (der ligner en studenterhue) med et farvet bånd omkring. Hmm, måske er jeg lidt fordomsfuld når det kommer til valg af videregående uddannelse? Oh, well.

Et billede af min elskede hue og mig :)

Og så en lille sang der passer til denne fantastiske lejlighed: "Der er kun én" fra The Pepper Brothers :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar