tirsdag den 12. juni 2012

"So You Don't Have to Love Me Anymore"

Jeg synes selv at jeg har en meget bred musik smag, da jeg stort set kan lide alt fra country til hård rock. Jeg kan endda lide (nogle) techno sange, men i det tilfælde er jeg ldit kræsen, da jeg personligt ikke synes at der er nogen mening med musikken.

I morgens så jeg David Letterman og som sædvanligt havde han 2 skuespillere og en sanger inde. Skuespillerne var Niel Patrick Harris der spiller Barney i "How I Met Your Mother" (og som er gudeskøn!) og Noomi Rapace der spiller Lisbeth Salander i "Mænd der hader kvinder". Sangeren var Alan Jackson og han sang "So You Don't Have To Love Me Anymore" og den tænkte jeg at jeg ville dele med jer. Sangen er country, så der er ikke sikkert at den falder i alles smag, men hvornår er det noget der gør? :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar