lørdag den 30. juni 2012

Prometheus

Jeg har i laaaang tid gerne ville i biografen, men har ikke haft tid da jeg har haft eksamener, men nu da jeg er færdig med dem skulle det da udnyttes.

Så i går var jeg inde og se Prometheus i Megascope med en veninde, hvilket var en slags alien film.
Filmen forgår i 2093 (eller sådan noget) og handler om nogle forskere der ankommer til en fremmed planet, da nogle mener at planetens beboere er ansvarlige for vores skabelse.

Tingene på den fremmed planet er dog meget anderledes end forskerne havde forventet og det er vel ikke den store overraskelse når jeg siger at dette går grueligt galt.

Desværre er det store spørgsmål "Hvor komme vi fra" som filmen lægger meget op til i begyndelsen af filmen ikke nær så gennemgående som man kunne have håbet.

Men selvom dette synes jeg at filmen er ret god (dog er den ikke hel optimal for folk med sarte sjæle)
Den kører i Megascope, Horsens i hvert fald indtil den 11. juli kl. 21.00 (nogle dage 20.45). Billetter kan købes ved at følge linket http://megascope.dk/?f=7958.
Nedenunder er traileren til Promentheus, hvis I synes at den lød interssant :)

Go' lørdag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar