lørdag den 9. juni 2012

Naptime!

En lille "reklame" video til alle jer dejlige mennesker som stadig er vågne denne lørdag aften. Må jeg introducere: Naptime! Velegnet mod skrigende børn og andre irriterende mennesker - den skulle endda være effektiv mod knap så vellykkede dates!
Så håber jeg bare at det er en af de få reklamer der rent faktisk holder hvad de lover, men lægens og de interviewede menneskers udtagelser beroliger mig og jeg tror det er ret effektivt.

Her er reklamen så :D

Og så vil jeg lige minde alle jer Truebies om at det er i morgen at den nye sæson True Blood starter i USA, så vi burde kunne se det første afsnit på mandag (måske endda natten til mandag, hvis vi er heldige). Jeg skal nok smide et link op, hvor I vil kunne se det, men I skal nok være hrutige, da de plejer at være hurtige til at lukke den ned.

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jeg synes at den er dejlig! :D Og jeg kunne forestille mig at den var specielt effiktiv på mindre søskende, hvilket jo er fantastisk! XD

      Slet