onsdag den 20. juni 2012

Tid til en pause fra eksamenslæsningen?

Jeg tænkte lige at jeg ville lave et lille oplæg til alle jer som stadig læser til eksamen og har brug for et lille pause eller et godt grin.

Den første er lidt ala fald-op-halen komik, men meget sjov alligevel :) Det er den japanske prisvindende duo Gamarjobat

Den her video er ikke ligefrem hyldende morsom, men dog meget sød (og den første sang er ret god) og det er ret originalt. Jeg har i hvert fald aldrig set en performer med tape på munden, der stadig kunne underholde et publikum (Sorry til alle jer der bare ikke kan få nok af mimikere, men de gør ikke ligefrem noget for mig). Nå, men det er i hvert fald "The Boy With Tape On His Face". Enjoy

Den sidste er nok sjovest for dem der har set Avatar (Den oprindelige og ikke James Camerons med alle de blå mennesker), men jeg tror også I andre vil kunne se det sjove i den. Og måske endda overveje at se Avatar (hvilket I efter min mening klart skulle! Man er aldrig for gammel til at se tegnefilm!). For at man fatter videoen skal det lige siges at Toph (pigen i det grønne tøj) er blind.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar