mandag den 19. marts 2012

Heeeeej allesammen! :D

Som I nok har bemærket så har jeg været lidt væk har på det sidste, og jeg har kun en masse dårlige undskyldninger.. :P
Nå, men nevermind that.. I sidste uge havde jeg terminsprøver og det - ærligt talt - stinker! Jeg mener, det er jo at slags "mini" eksamen, hvilket bare gør folk MEGA stresset fordi nu går man mod den rigtige eksamen med store skridt og skal være klar til alt muligt!
Og her på torsdag, tror jeg vidt det var XD, har min skole også noget studievalgs informationsting og så står den bare på fremtidstænkning. Hvad kunne jeg tænke mig at lave i min fremtid - og er der en fremtid i det? Jeg kunne personligt godt tænke mig at læse Japanstudier, men der er kun omkring 35 pladser på Aarhus Universitet, og ikke nok med at jeg skal være svineheldig for at komme ind, så er der ikke præcist noget job som passer til det.. Det er på en måde rart, ikke at have hele fremtiden planlagt på forhånd.. for - hånden på hjertet - så er jeg elendig til at overholde sådanne planer XD og jeg kan godt lide at have lidt frie hænder og kunne ændre mening og gøre hvad jeg har lyst til.. Men jeg føler bare ikke at jeg er klar til at træffe et sådant valg! D: Godt jeg tager et sabbatår, så jeg kan finde ud af tingene først! XD

Lige for tiden laver alle 3. g'er AT10 (det er også det jeg burde lave, men et blog indslag var mere fristende end at læse en masse kedeligt om jordskælv) og det er heller ikke ligefrem det mest spændende i verden... Desværre.
Jeg skal aflevere den midlertidige synopsis på torsdag og jeg er ikke sådan rigtigt begyndt .. eller overhovedet begyndt, så jeg må vel bare bide i det sure æble og tage mig sammen.. Engang i aften.. eller i morgen.. eller noget XD
Desværre jeg bare meget dårlig til sådan noget og der er så meget jeg hellere vil.. Såsom at se tv, sove, læse en god bog (en der ikke handler om pladetektonik og bølger :s) osv.
Hvor er det dog dejligt at kunne brokke sig uden at nogen siger noget igen XD Og der der kommer nok mere af det (sorry guys), men jeg skal nok prøve at holde det på et minimum, men jeg lover ikke noget endnu XD

Og så lige en helt anden ting. Jeg har en akvarium som jeg havde rentgjorde i søndags (OMG, seriously! :D) og da jeg kom hjem fra skole i dag så jeg dette:  


Det kan måske godt være lidt svært at se, da min mobil ikke tager super gode billeder mere (jeg har vist nok tabt den en gang eller to for mange XD), men der er en LEVENDE fisk i fodertingen! XD Den må været hoppet derop, men hvorfor ved jeg ikke XD Måske var den sulten? :p

Om mens jeg skrev ALT det ovenover, spillede en fantastisk sang som jeg lige vil foreslå til jer alle sammen: "I Don't Want To Know" af Finn Hudson & Quinn Fabray fra Glee. Den er fantastisk! :D

Nå, nu må jeg vist hellere komme i gang med det dumme AT :s
Bye! :D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar