mandag den 13. februar 2012

Wii(h) :D

Hallow! (:
I forgårs bowlede jeg sammen med en flok veninder og jeg fik sindssyg  mange strikes!! :D In your face, bi-artch! Nå, men efter 2 timers intenst spil kørte vi hjem til en af mine veninder og spillede Just Dance 2 med hendes Wii. Og fuck det var sjovt!!! :D Det kan klart anbefales og det kunne være mega sjovt, hvis man også havde fået lidt (eventuelt meget) at drikke XD

Så jeg kunne selvfølgelig ikke gøre andet end at købe en wii selv :D Og der er Mario Kart med i den og FUCK  det er SJOVT!! :D (Den er købt i Bilka, hvor den koster 950 kr. inkl. Mario Kart og rat) Man går helt tilbage i barndommen! Så hvis nogle af jer overvejer at købe en, men ikke er sikre kan jeg bare sige KØB, KØB, KØØØØØB! :D Den er det hele værd!


Nå, nu kommer der Grimm på TV3+, så jeg vil smutte igen.

Ciao! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar