fredag den 23. marts 2012

Så kom solen endelig! :D

Haaaalloooo :D
Så er det gode vejr og den dejlige sol endelig kommet til Danmark, hvilket som sædvanligt betyder at jeg skal arbejde hele tiden! :/ Så den står på arbejde hele weekenden og lektier når jeg kommer hjem.. Suk, ingen tid til sol og afslapning, men sådan er det jo. I det mindste tjener jeg så kassen på søndagsvagterne, så det er da altid noget (:
Specielt når jeg gerne vil ud at rejse efter 3.g :D Og det er jo SNART!! :D Jeg mener, der er kun omkring 30 skoledag tilbage og så smutter jeg (og en masse andre 3.g'er) på læseferie, og så snart de MANGE eksamener er overstået er jeg endelig FRIIII! ;D Med hensyn til rejsen overvejer jeg meget stærkt at tage jorden rundt igen, dog sammen med en veninde denne gang :) Turen er ikke planlagt endnu men vi overvejer blandt andet at tage til Australien, New Zealand, USA, Island, måske Kina og Japan.. Dog ikke i den rækkefølge da det ville været FULDSTÆNDIGT ulogisk XD men man har da lov til at være kreativ :P

I sidste uge var jeg inde og se filmen "The Descendants" med George Clooney, og ærligt talt havde jeg ikke forventet særlig meget af filmen, da den virkede som en af de utallige tøsefilm som konstant kører i biografen, men den var faktisk RIGTIG god! :D I næste uge skal jeg også ind og se "En Kongelig Affære" og jeg glæder mig rigtig meget til det.. Jeg skal nok lige skrive om den er god ;)

Jeg har bestilt nogle smykker inde på http://www.galibardy.com/ i dag og jeg håber de kommer i løbet af næste uge.. Jeg skal nok smide nogle billeder op af dem :D

Nå, nu vil jeg smutte i seng, da jeg skal tidligt op i morgen og på arbejde. Vi ses :D

Hov, lige inden jeg smutter vil jeg lige lægge et link op til en sang jeg synes er rigtig god. Den hedder "Stupid Mistake" og synges af Gareth Gates: http://www.youtube.com/watch?v=VjhEnmN6f-4 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar