fredag den 20. juli 2012

Jordomrejse

Om ca. en måneds tid rejser jeg jorden rundt sammen med en veninde, Kathrine. Jeg kommer til være væk hjemmefra i næsten 3 måneder, men jeg vil prøve at opdatere bloggen så tit som omstændighederne tillader (mht. tid, internet osv.).

Vi skal besøge Australien, New Zealand og Amerika og nedenunder har jeg tegnet rejseplanen ind på et verdenskort, men det er desværre ikke blevet helt tydeligt, så I får lige en kort version af hvor vi skal være (under billedet).


Den 23. august:
Afrejse fra Danmark til Sidney, Australien (Vi skal mellemlande i Dubai, men får desværre ikke tid til at se byen). Herfra og den næste måned frem skal vi backpacke med Greyhound bus op gennem Australiens østkyst til Cairns.

Den 25. september:
Fly fra Cairns til Christchurch, New Zealand. Her skal vi være i ca. 20 dage på Sydøen, hvor vi tager nogle forskellige ture med busser for både at komme rundt på øen men også at se den flotte natur New Zealand er så kendt for :)

Den 15. oktober:
Afrejse fra Christchurch til Los Angeles, Amerika. Her vil vi være nogle dage i Los Angeles, hvorefter vi tager til San Francisco og oplever det fabulous liv i bøssernes by. Efter det, tager vi få en 7-dages tur til blandt andet det storslåede Las Vegas og Grand Canyon (inklusiv overnatning i det fri, hvilket nok skal blive en interessant, men sjov oplevelse)
Den 29. oktober:
Vi flyver fra Los Angeles til Washington D.C., hvor vi skal være nogle dage (da man næsten skal se monumenterne der, når man nu er i USA), hvorefter vi tager toget til New York City og bor på Manhattan i en uge, hvilket giver os MASSER af tid til at shoppe!! :D

Den 10. november:
Afrejse fra Amerika til Danmark. Så håber jeg bare at Kathrine kan slæbe mig ombord på flyet for jeg tvivler på at jeg vil forlade NYC frivilligt XD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar