torsdag den 26. januar 2012

Posthuse og pakker

Okay, kender I det at posthuse bare overhovedet ikke kan finde ud af noget? Jeg gør i hvert fald..
Jeg havde bestilt en ring over nettet og havde som sædvanlig fået et tracking nummer. Nothing new, nothing strange.. Jeg skulle selv hente pakken på posthuset, så jeg holdte øje med hvornår den ville komme.

I går aftes så jeg så, at den var hos Torsted Postbutik, og da jeg virkelig gerne ville have ringen cyklede jeg derop i total mørke og bidende kulde bare for at finde ud af at Torsted Postbutik var lukket for LAAAANG tid siden!! Og at alle pakker var sendt ned til det store posthus! FML! -.-"
Det var så her jeg tænkte, at så kunne jeg få min søde mor til at hente den på dette posthus, men den skulle selvfølgelig ikke hentes dernede, men på det nye posthuset i føtex.. Typisk, typisk!
Men jeg har fået min ring nu og tager den aldrig af <3! :D

Jeg har også fået min Vampire Diaries, 1 season and 2 season i dag! :D Og den kom helt uden problemer og en dag før jeg havde regnet med! Yay!! :D

Derudover er jeg også færdig med min engelsk stil og der er ingen lektier til i morgen! Åhr, denne aften kunne næsten ikke blive bedre :3
Over and out :D

1 kommentar:

  1. Henriette Andreasen synes godt om dette ;)
    Glæder mig til vinterferie, så vi kan få set noget VD :D

    SvarSlet